Amióta egyre hízik az M3, a kicsi, könnyű, hátsókerekes autók rajongói egyre gyakrabban sandítanak az 1-es BMW felé. Mikor lesz már M-es változat belőle? Ott van persze a 135i, veszett jó kisautó, de azért lehetne még fokozni az élményt.
Nem tudni pontosan, valódi kőkemény M1 lesz-e vagy 135is, de a Nürburgringen köröző 1-es szélesebb és laposabb is a 135i-nél. Állítólag a Z4 sDrive35is-hez hasonló, 326 lóerős, 450 Nm-es turbós sorhatos kerül bele, vagyis ebből a szempontból inkább folytatja a BMW hagyományt, mint az aktuális M3 a V8-asával. Az erőátvitelről hétsebességes duplakuplungos, vagy kézi hatsebességes váltó gondoskodik.
Természetesen optikailag is megjelennek a kis méregzsákon az M-sorozat jellegzetességei: agresszív, nagy levegőbeömlőkkel átlyuggatott lökhárító, küszöbszélesítés és hatalmas felnik díszítik a harcias 1-est. Jövőre ígérik, de már most nagyon várjuk a legendás M1 névrokonát - biztosan nem hoz szégyent nagy elődjére.