A G-Power bő 600 lóerőt hozott ki a legerősebb 3-as BMW motorjából, és kétféle körítéssel tálalja a brutálisan erős V8-ast.
A visszafogottabb változat a Tornado CS nevet kapta – ez emlékeztet jobban az utcai M3-asokra. Kapott egy állítható Clubsport futóművet, nagyméretű felniket és néhány karbonszálas kiegészítőt a karosszériaelemek alsó peremére. A G-Power elsősorban arra szánja, hogy a 911 GT3 RS BMW-megfelelője legyen, azaz egy olyan utcai sportkocsi, amely versenypályák nyílt napjain sem érzi idegenül magát.
A GT2 S teljesen más karakter, annak ellenére, hogy a motorja ugyanaz a 4 literes, kompresszoros, kerek 600 lóerős és 580 Nm-es nyolchengeres. Szabvány bukócsövet és könnyű versenyüléseket kapott, illetve kihajítottak belőle minden felesleges alkatrészt, beleértve az egész hátsó üléssort is, így vagy 150 kilogrammot sikerült spórolni. A versenyterhelésre méretezett fékrendszer és a masszív sárvédő-szélesítések alá tervezett széles nyomtávú sportfutómű alapján is egyértelmű, hogy ez a változat versenyzésre készült.
A két változat dinamikája – papíron – alig tér el egymástól. Mindkettőnek 320 km/h a végsebessége hatfokozatú kézi váltóval és 330 hétfokozatú dupla kuplungos automatással. A Tornado CS 4,3 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, a GT2 S két tizeddel hamarabb. A különbség azonban nem is egyenesben jelentkezik, hanem kanyarban és féktávon. És persze az árakban: az M3-asból Tornado CS-t faragtatni 10 800 euróba kerül, míg a GT2 S csak egyben vehető meg, 139 495 eurós áron.