Párizs közepén vetkőzött egy szál semmire az angol jogászlány, hogy aztán a testével fessen egy befejezetlen zászlóra. A szokatlan attrakció nagy feltűnést keltett a Montmartre lakói és az arra járó turisták körében, de arra semmi nem utalt, hogy mindez minek köszönhető.
Pedig a háttérben a Honda CR-Z reklámkampánya áll: a magát Agent Lynchnek nevező művésznő és barátja a hibrid kupéval tehette meg az utat Párizsig, és a japán cég fizette egyéb költségeiket is. A szokatlan látványosság egyfajta útifilmsorozat része, amely azt hivatott bemutatni, hogy a CR-Z-vel miféle kalandokba bonyolódhatnak hosszú utazásaik során azok, akik ezt az autót választják. Apró szépséghiba, hogy a 26 éves hölgynek nincsen jogosítványa – épp ezért vitte magával a párját is az útra, aki a sofőrködés mellett felvételeket is készített az előadásokról régimódi filmes kamerájával.
A Honda hibridje és a produkció között ugyan nem látszik az összefüggés, de gyors felmérésünk szerint itt a szerkesztőségben többen is akadnak, akik szívesen néznének ilyen reklámfilmeket, akár autó-, akár mosóporeladás volna az eredeti cél.