A kenőanyaggyártók öldöklő küzdelmében az Agip a világ legismertebb cicájával próbál némi előnyre szert tenni.
Hello Kitty vírus módra fertőz meg mindent. Találkoztunk vele mobiltelefontól bögrén keresztül a Toyota tuningcégének logójáig szinte mindenütt, de az még így is meglepetésként hatott, hogy egy olajos dobozról miákol vissza. A termék persze ott bukkant fel, ahol a macskafigura kultusza a legerősebb: az Agip Japánban dobja piacra az 5W-30-as Hello Kitty olajat, amelyet elsősorban kompakt modellekbe ajánlanak. Egy-egy doboz ára 2980 jen, azaz átszámítva 7350 forint, ami a 3 literes dobozt nézve nem is tűnik különösebben drágának.
A fehér cicafigura lényegében önálló termék: a japán Sanrio vállalat az 1970-es évek közepe óta gyakorlatilag a Hello Kitty és más hasonló figurák jogainak eladásából él, meglepő sikerrel. Eredetileg üdvözlőlapokon, ruházati termékeken és ajándéktárgyakon bukkant fel, de ma már alig akad olyan terméktípus, amelyből ne készült volna legalább néhány kismacskával díszített modell.