Alig telt el néhány nap, mióta a Bugatti új sebességrekordot állított fel hazai pályán, máris itt a konkurens, és messzire lendíti a karját, hogy jókora pofont osszon a csúcsdöntögető németeknek.
Olyan embereket gyűjtött össze a TransStar Racing a Dagger GT megépítéséhez, akiknek elhisszük, hogy beváltják az ígéreteket. Phil Frank az egyik főkonstruktőr, aki sikeres Le Mans-i versenyautót, a Saleen S7-et tervezte, az aerodinamikát pedig NASA-mérnökök csiszolgatják. A két turbós motort a Nelson Racing szállítja – próbapadon már tesztelték az 1800 lóerős változatot, de 2000-re fogják növelni a számot a Dagger GT-hez. Négyféle üzemanyaggal lehet majd etetni a szörnyeteget: benzinnel, metanollal, hidrogénnel és etanollal –, hogy melyikkel érik el a 2710 Nm-es nyomatékot, egyelőre nem árulták el, de egy Mendeola gyártmányú hatsebességes váltónak kell majd elviselnie a mozdonyhoz illő értéket.
A becsült menetteljesítmények gyakorlatilag minden eddigi sportkocsit ócskavassá degradálnak: 1,5 másodperc szükséges a százas sprinthez, 6,7 a negyed mérföldhöz, a végsebesség pedig 483 km/h, ami amerikai mértékegységgel szép kerek 300 mérföldet ad ki óránként.
Nem csoda, hogy a jövőre tervezett öt darabból három előre elkelt, de 2012-ben tíz példányt szeretnének legyártani, mégpedig három változatban: a legkeményebb verziót kizárólag versenycélra ajánlják, de közúti közlekedésre alkalmas felszereléssel is fogják árulni, míg a GT-X modellt inkább sportos luxusautónak szánják.
A szénszálas karosszériás, króm-molibdénnel ötvözött, acélvázas Dagger GT százmillió forintnak megfelelő dollárkötegért vásárolható meg, ami a Bugatti Veyronhoz képest igazán jutányos ár.