Eláruljuk, mi a trükk: kell egy négyes Golf, amiből átemeljük a technika nagyobbik részét. A kiegészítő csőváz, az üvegszálas elemek, és minden egyéb, ami az átalakításhoz kell, benne van az építőkészletben. Így elvileg 100 óra alatt bárki megépítheti a középmotoros sportkocsiját.
Az úgynevezett kit-carok főleg Angliában örvendenek nagy népszerűségnek, de az Egyesült Államokban is sok lelkes autórajongó vonul vissza a garázsba néhány száz órára, hogy aztán kitolhasson egy saját kézzel épített autót. Ezek jellemzően egy fillérekért beszerezhető népautó technikáját használják fel, amit egy többé-kevésbé tetszetős, kis sorozatban gyártott héj alá bújtatnak. Ezt a receptet követi Mark Smyth is a G3F névre keresztelt sportautójával, csak más megközelítéssel.
A környezettudatosság cunamiján lovagolva egy dízelmotoros Borát vett ugyanis alapul, és az a célja, hogy négy liter alatti fogyasztást, illetve 220 km/h feletti végsebességet érjen el a G3F-fel. Élményautót szeretne gyártani, hogy ne kelljen unalmas Priusokban szaladgálnunk, ha zöld elveket követünk.
Ahhoz, hogy a motort áthelyezzük a két tengely közé, kell azért némi barkácsolás. Smyth a videón ugyan hangsúlyozza, hogy a biztonsági szerkezet sértetlen marad, de a merészen szétflexelt kasztni és a zárt szelvényekből összehegesztett segédkeret nem feltétlenül ezt sugallja. Ha az amerikai hatóságok áldásukat adták rá, nem kizárt, hogy az egyedi autókra specializálódott cég alaposan kidolgozta a tervet - mindenesetre fontos részletként említi a Harrison Ford hasonmásversenyen esélyes Smyth, hogy forgalomba helyezett, rendszámos autóval érdemes kezdeni az építgetést.
Egyelőre a prototípuson faragnak még a műhelyben, de szeptemberre el szeretnének készülni. Ígéretük, hogy a 10 000 dolláros készletből száz munkaóra alatt el lehet majd készíteni a formás kisautót. Ha sikerül, minden bizonnyal nagy érdeklődésre számíthatnak majd - nem csak az USA-ban -, de sajnos nem valószínű, hogy az európai forgalomba helyezés követelményeinek megfelelne a kreatív középmotoros.