A 39-es vonalán közlekedik a 9,5 méteres Credo. A mosonmagyaróvári Kravtex gyártmányait egyelőre tesztre kapta meg a BKV, a próbaüzem vasárnapig tart.
A típus a gyártó szerint szériagyártásra kész, és már vannak rá érdeklődők a magyarországi Volán vállalatok között. Budapesten azonban nem felelnek meg minden igénynek: a budai Vár szűk utcáiban nem fér el, így az ottani járatokon nem használható. A 32–35 millió forint körüli vételárú, és nagyrészt itthon készülő alkatrészekből összeszerelt busz légkondicionált, és 78 utas szállítására alkalmas. A hajtást egy Iveco gyártmányú motor végzi, amely már az Euro5 normának is megfelel. A Kravtex vezetése szerint ez a legkisebb busz, amit kínálni tudnak, így abban az esetben, ha a BKV 8 méteres vagy annál kisebb midibuszok vásárlására ír ki pályázatot, azon a vállalat biztosan nem indul.
A BKV-nál jelenleg 40 midibusz üzemel, amelyek nagyrészt az amúgy is hatalmas igénybevételt jelentő Gellért-hegyi, illetve Vár-beli vonalakon közlekednek. A régi járművek ennek megfelelően igen rossz állapotban vannak. Bár a BKV tavaly júliusban kiírt egy pályázatot midibuszok üzemeltetésére, döntés azóta sem született. Sajtóértesülések szerint befagyasztották a midibusztendert, mert a közlekedési társaságnak nincs pénze rá.