Igazából egyik sem valódi újdonság a Hyundai két 2011-es kisautója közül. Az i10 új orrot és mögé Euro 5-ös motorokat kapott, míg az ix20 lényegében a Kia Venga hyundaiosított változata.
Az apró i10 azon kívül, hogy rászabták a furcsa, hatszögletű hűtőrácsot, csak a motorok terén újult meg. Nem sokáig lehet már Euro 4-es autót forgalmazni Európában, ezért kénytelenek voltak a dél-koreaiak átdolgozni az 1,1-es és 1,2-es, négyhengeres benzinmotorokat, amelyek 69, illetve 86 lóerőt teljesítenek az emissziókúra után, viszont kihoztak egy vadonatúj, háromhengeres egyliterest is, amely egy grammal áttöri a mágikus 100 g/km szén-dioxid-kibocsátási értéket.
Hyundaiok között újnak számít az ix20, amely a mostanában divatos, magasított kompaktok közé szeretne befurakodni. Rüsselsheimben rajzolt vonalaival, közel 1500 literig bővíthető csomagterével jó esélyekkel is indul, ha az árát sikerül alacsonyan tartani. Kétféle benzines, egy 1,4-es 90 lóerős és egy 1,6-os 125 lóerős közül lehet választani, valamint egy 1,4-es turbódízel is kapható a kisebb benzinessel azonos teljesítménnyel, ezt viszont szériában felszerelik stop-start rendszerrel, így a fogyasztás katalógusértéke mindössze 4,5 liter.
A Párizsi Autószalonon élőben is bemutatkozó kisautók novembertől érkeznek a fontosabb európai piacok szalonjaiba, de az árakról még nem nyilatkozott a Hyundai.