2012-ben mutatja be a Ford a teljesen megújult, a vezetők és az utasok testméreteihez alkalmazkodó, személyre szabott légzsákjait.
A vezetőoldali légzsáknak más a formája: alsó részére egy sekély behúzódást, alá egy zsebet alakítottak ki, így megfelelőbb védelmet nyújt a mellkasi szerveknek, illetve a bordáknak.
Az utasoldali légzsák még többet változott. Belekerült egy speciális, pirotechnikai rásegítéssel működtetett szellőző, mely a lufi teljes felfúvódása után hirtelen nyomáscsökkenést tud létrehozni abban. Ezzel a módszerrel szabályozni lehet, mennyire legyen kemény a légzsák – azaz mekkora legyen benne a nyomás – abban a pillanatban, amikor az utas belefejel. Az optimális keménységre az utasülés pozíciójából, és a rajta ülő ember súlyából következtet a rendszer.
Az oldallégzsákok is alkalmazkodnak az utasok méreteihez. Ezekben az előzőhöz hasonló szellőző csatornák foglalnak helyet, azonban itt nincs pirotechnikai indítás. Ha elég magas az utas, az ütközés során vállaival összenyomja a kifelé vezető járatokat, így a légzsák keményebb marad. Azonban ha egy alacsony, vélhetően könnyebb ember ül ugyanazon az ülésen, a magasabban elhelyezett csatornákat már nem nyomja össze a teste, így azokon el tud szökni a nyomás – a légzsák így puhább lesz a becsapódáskor, ami a kisebb tömeg csillapításakor előnyös.
Az új biztonsági rendszer a két év múlva piacra kerülő Focusban debütál, de a későbbiekben viszontláthatjuk más modellekben is.