A turbós, 300 lóerős kisautó dolga lesz, hogy Loeb és a DS3 útjába álljon a rali-világbajnokság futamain.
A szabályok gyökeres megváltoztatása miatt jövőre csupa új autó áll majd rajthoz a WRC-futamokon. Eddig minden résztvevő kisautókat mutatott be ebben a szerepben: a Citroen a DS3-ast építette át, a Ford pedig egy brutális Fiestával próbál több eredményhez jutni, mint korábban. A műszaki alapok összerakásával nemigen kellett vacakolnia a Fordnak, hiszen 1,6 literes EcoBoost turbómotorjuk volt, végül is ebből kellett a lehető legtöbbet kihozniuk.
A munka már tavaly óta folyik az autón, de még nem pihenhetnek az M-Sport szakemberei, hiszen a bajnokság februárban indul, és addigra olyan megbízhatóvá és gyorssá kell tenniük a gépet, amennyire csak lehet, hogy végig bírja a Svéd Ralit, és a két pilótának, Hirvonennek és Latvalának legyen esélye a győzelemért harcba szállni. Talán ezért van, hogy adatokat alig közöltek, sőt, a kiállított autón még szponzorfeliratok sincsenek, csak az egyébként pofás kék-fekete-fehér versenyfestés.