Az RSC Raptor csak messziről hasonlít egy 599 Fioranóra, és csak álló helyzetben. Tizenkét henger helyett négy Wankel-tárcsa hajtja, ha minden igaz, a Ferrari csúcsmodelljénél még sokkal gyorsabban.
Bár valójában nem Ferrari, hanem a német RSC többé-kevésbé saját tervezésének eredménye, a Raptor GT hasonló műszaki színvonalat képvisel. Amit lehetett, karbonszálas műanyagból készítettek rajta, nyolcfokozatú, szekvenciális váltót szerelnek bele, a kardántengely is alumíniumból és szénszálból készül hozzá, a futómű aktív elemeket is tartalmaz – és az egész állítólag csupán 1100 kilogrammot nyom, majdnem hatszáz kilóval kevesebbet, mint egy széria 599-es. A legérdekesebb részlete azonban a motorházban keresendő: a Mazdától vásárolt alkatrészekből építik a négytárcsás, bolygódugattyús motort, amelyhez a kívánt teljesítményszinttől függően illeszthetnek egy vagy két turbófeltöltőt is. A szívó változat is 500 lóerős, de egy turbóval 800, kettővel pedig 1200 ló csikarható ki a négy tárcsából.
Az árakról egyelőre nem tett említést a gyártó, de a műszaki színvonalból és a kis példányszámból adódóan biztosan elkérik egy-egy példányért egy 599-es árának akár a többszörösét is. A Raptor GT azonban csak az első lépés: ha minden igaz, már dolgoznak egy középmotoros, összkerékhajtású gépen is, amely szintén 1100 kilós és 1200 lóerős lesz.