Audi TT-vel igazi sportkocsik ellen
A Győrben gyártott kupéban a Golf-padlólemez ellenére is rengeteg tartalék rejtőzik – ezt próbálta a végletekig kiaknázni a Raeder Motorsport.
Az új versenygép alapja a TT RS, ami eleve a típus legbrutálisabb változata – ezt dolgozták át úgy, hogy a hosszú távú versenyeken is megállja a helyét. A gyári támogatással készülő szörnyetegben a szériamodell 2,5 literes öthengerese dolgozik, persze alaposan átalakítva, de ezen és a karosszérián kívül nem sokat hagytak a TT-ből. A Raeder tervezői főként az Audi R8 LMS versenyautó alkatrészeit építették be. Onnan származik a fékrendszer és a futómű egyes alkatrészei, a karosszériaelemek pedig nagyrészt saját fejlesztésűek. A tuningolt turbómotor megnövekedett hűtési igényét hatalmas alsó légbeömlőkkel és motorháztető-nyílásokkal oldották meg, és persze a sárvédőket is ki kellett szélesíteni a megnövelt nyomtáv miatt.
A TT RS prototípust egyelőre próbajelleggel vetik be az Endurance Championship nürburgringi futamain, de eredményeket a 2011-es szezontól vár az Audi.