Miután a Volkswagen tavaly befizetett a Suzuki-részvények egyötödére, hamar elkezdődtek a találgatások, vajon melyik lesz az első japán kisautó, amelyre felbiggyesztik a VW-emblémát. Mostanáig kellett várni a hivatalos comingoutra: az Alto kapja meg a német plecsnit, a Wagon R pedig a Škoda szárnyas nyílvesszőjét.
Az indiai piacon vezetik be 2012-ben az átemblémázott Suzukikat, mivel ott a súlyos importvámok miatt nem lennének piacképesek az európai gyártású autók. A Maruti márkanéven árusított indiai Suzukik viszont az évi 2,2 milliós piac 54%-át birtokolják: pont ilyen kisautókra van igény a fejlődő országban.
Kicsi az esélye, hogy Európába is eljussanak a Škoda, illetve VW márkajelzéssel díszített indiai kocsik – még az Altóból is alig adnak el a hasonló áron kínált Splash mellett. A városi minik piacát a Volkswagen inkább a régóta beígért Up tanulmányautó alapjaira készülő törpével szeretné majd uralni.