Szegény mester annak sem örült volna, ha tudja, hogy a neve már csak két fehér csíkot jelent, de hogy a dekorációja alatt dízelmotor kerreg, az végképp kiverte volna a biztosítékot.
A Renault eddig legalább az egyes típusok sportos csúcsváltozatainak, a Twingo és a Clio RS-nek tartogatta a Gordini-díszítést, most azonban úgy döntöttek, minden Twingóra ráteszik, ami legalább átlagosan képes haladni. A száz lóerős, turbós TCe esetében talán még érthető – végül is nem akar mindenki kupás sportfutóművet és iszákos szívómotort a szép fehér csíkokhoz –, de az abszolút nem illik a képbe, hogy 85 lóerős dCi dízelmotorhoz is lehet majd Gordini csomagot rendelni. A különbség egyébként itt sem több a hasonló motorral készülő mezei Twingókhoz képest, mint az RS esetében: a fehér csíkokhoz a szokásosnál feltűnőbb belső kárpitozás, kék kormány és váltógomb, alumíniumtaposós pedálok, fekete középkonzol és színes számlapok járnak. Ezenfelül néhány extra is alapáron jár, például távolságtartó tempomat, automata klíma és MP3 lejátszós hifi.
Úgy tűnik, a Renault pillanatnyilag csak egy felszereltségi szintként kezeli a Gordini nevet, pedig ennél sokkal jobban is gazdálkodhatna vele, vagy legalább hagyhatná békében nyugodni, legendás alapítójával együtt, akit életében csak motormágusnak neveztek.