Elképzelhető, hogy mégis megvalósul a bajorok Mercedes GL-verője, ha Kínában továbbra is ilyen ütemben nő a piac.
Az X7-est egyszer már elkezdte fejleszteni a BMW, de az amerikai piac összeomlása után, 2008-ban leállították a munkát, és inkább a kisebb méretű, olcsóbb típusokra kezdtek koncentrálni. Akkor ugyanis úgy tűnt, hogy az X5-ösnél bő egy számmal nagyobb hobbiterepjárót nem tartaná el a piac, így csak veszteséggel lehetne gyártani. A Wall Street Journal híre szerint azonban ismét felmerült az X7-es elkészítésének lehetősége, mivel Kínában olyan arányban nőtt a drága, nagy terepjárók iránti igény, ami akár nyereségessé is tehetné az óriás BMW-t. Ha minden igaz, a gyár most azt próbálja felmérni, hogy Kínában, Észak-Amerikában és Nyugat-Európában együttesen van-e elegendő kereslet egy ilyen típus iránt, és ha igen, elképzelhető, hogy feltámasztják a projektet.
Elemzők szerint a döntés leginkább azon múlik, hogy az amerikai piac milyen ütemben tér magához és a vásárlók visszatérnek-e a nagydarab SUV-okhoz, vagy sem, hiszen a gyártásnak mintegy felét biztosan az Egyesült Államokban és Kanadában szeretnék értékesíteni.