Megvadítják a Ferrari 458-ast
Bemutatták a Challenge változatot, amely erősebb ugyan nem lett, de minden más részletében alkalmasabb a féktelen száguldásra, mint az utcai kivitel.
A 458-as a jövő év elején a Ferrari Challenge sorozatban is leváltja az F430-ast, ahogy az idén már megtette az utcai Ferrarik között. Ahhoz azonban, hogy a versenypályán is helytálljon, számos változtatásra volt szükség. A kötelező biztonsági elemeken túl pályára való futómű és fékrendszer került a 458 Challenge alá. A félrendszer ugyanaz a Brembo CCM2-es, amelyet az 599XX-ben is használt a Ferrari, a futóművet pedig lineáris, állítható lengéscsillapítókkal és alaphelyzetben is keményebb rugókkal szerelték fel. A hasmagasság 50 mm-rel lett kevesebb, a 19 hüvelykes felnikre pedig Pirelli slick gumik kerülnek. Ezen túl az új modellbe bekerül az E-Diff nevű elektronikusan vezérelt differenciálmű és az F1-Trac fantázianevű kipörgésgátló is. A sebességváltón is módosítottak: más áttételezéssel és átírt vezérlőprogrammal érkeznek a versenygépek.
A változtatásoknak köszönhetően a fioranói tesztpályán 8,5 másodpercet vert a Challenge az utcai versenygépre, és mintegy 2 másodpercet az elődre, az F430 Challenge-re. A 458-as már az ötödik autó, amelyet a Ferrari házibajnokságában bevetnek az elsőként használt 348-as óta.