Hat év ígérgetés után alig hisszük el, de úgy tűnik, a Covini C6W hamarosan megvásárolható lesz – csak azt tudnánk, minek.
A hatkerekű csoda terveit még a 2004-es Genfi Autószalonon mutatták meg először a közönségnek, de azóta több alkalommal is elhalasztották a gyártás megindítását. Nem is csoda: ha eltekintünk a négy első keréktől, és mindattól, ami ezzel jár – komplikált kormányszerkezet, félelmetes téligumi-számlák – a tervező, Ferruccio Covini meglehetősen nehezen elérhető paramétereket határozott meg a végleges jármű számára. A nagyrészt szálerősítésű műanyagokból épített gép a kerék-többlet ellenére szinte minden ma kapható sportkocsinál könnyebb lesz: 1150 kilogrammot nyom. A hajtását egy 440 lóerős V8-as Audi motorra bízták, amellyel akár 300 km/h-s sebességet is elérhet a C6W.
A hatkerekű elrendezést egy rövid ideig a Tyrrell F1-es csapat alkalmazta a versenysportban, de sokra nem mentek vele: igaz, szereztek egy futamgyőzelmet, de a világbajnoki címnek a közelébe sem kerültek. A C6W tervezője azonban az 1976-os versenygép láttán határozta el, hogy hasonló csodagépet épít, méghozzá utcai használatra. A pontos szám egyelőre nem ismert, de csodálkoznánk rajta, ha a sportkocsiból néhány tucatnál több épülne.