Átalakul az 1-es BMW
A változtatások nem túl feltűnők, de a gyáriak szerint roppant hasznosak. A felújítás egyelőre csak a kupé és kabrió változatokat érinti, és nyilvánvaló, hogy az M változat fejlesztési tapasztalatait hasznosítják itt is.
Kívülről leginkább az átszervezett belső szerkezetű első és hátsó lámpák tűnhetnek fel az új változaton, pedig ezek a legkevésbé érdekes módosítások. Sokkal lényegesebb az első lökhárító átdolgozása: ezzel állítólag elérték, hogy érezhetően csökkenjen az autó légellenállása. A hivatalos magyarázat szerint első kerekek körül kialakuló légfüggöny káros hatását tudták mérsékelni, ami összességében némi fogyasztáscsökkenéssel járt. Műszaki szempontból csak a 135i változat módosult, ebben is felváltották a dupla turbós hathengerest az N55 jelzésű, egyetlen, kettős megfúvású turbóval táplált háromliteresre, amely ugyanúgy 306 lóerős, mint az elődje, de állítólag kevesebbet fogyaszt és gyorsabban reagál a pedálok lenyomására.
A fentieken túl még jónéhány apróságon változtattak: új gyári alufelniket, új színárnyalatokat és kárpitokat kínálnak a kupéhoz és a kabrióhoz, bár ezek alighanem csak a típus legmegszállottabb rajongói számára jelentenek valamit. Valószínű, hogy évekig ez marad a kupén és a kabrión elvégzett utolsó átalakítás: legközelebb már a csapott hátú 1-esek teljes modellváltása jön.