Egyszerűen csak B55-nek hívják, és ez mindent el is mond: a kis Mercedesbe az S osztály 5,5 literes, 383 lóerős nyolchengeresét szerelték.
A különleges jármű a Mercedesnél készült, mégsem nevezhető gyári terméknek: egy 12 fős gyakornok-csapat készítette a Daimler Rastattban működő gyárában. A kezdő mérnökök nem vették félvállról a feladatot: azzal kezdték, hogy hátsókerék-hajtásúra építették át a B osztályt egy régi E430 hátsó hídjának felhasználásával. A hajtásláncban a régi E osztály kardánján, diffijén és kihajtásain kívül az 5,5 literes V8-as és egy hétsebességes automata váltó szerepel. Az autóban persze minden aktív biztonsági rendszer működik, az ESP-t, a kipörgésgátlót, a blokkolásgátlót és a sebességhatárolót is beleértve – ez utóbbi 250 km/h-s csúcssebességet engedélyez. Ahogy az sejthető is, a B55 sportkocsikat megszégyenítően jól gyorsul, 5,2 másodperc alatt éri el a százas tempót.
Annak ellenére, hogy a csapat vagy nyolc hónapot töltött az elkészítésével, az autó egyedi darab marad, amely csupán arra alkalmas, hogy emlékeztessen: alapos tervezéssel szinte bármiből készíthető sportos modell.