A Daewoonak annyi
Végleg eltűnik az autókról a leszerepelt márkanév, az egykor önálló koreai autógyártó utolsó hírmondója.
A GM lényegében elpucolja az emlékét is, hogy dél-koreai részlege valaha az összeomlott Daewoo vállalatbirodalom része volt. A Dél-Koreában forgalmazott autókon is Chevrolet feliratra és jelvényre cserélik a Daewoo márkajelzéseit. A cég neve is megváltozik, GM Daewoo Auto & Technology helyett ezen túl GM Korea Co. szerepel majd a céges levélpapír fejlécén. Mindezzel azt próbálják elérni, hogy a hazai piacon is erősödjön a cég, amely jelenleg csupán 9%-os részesedést tudhat magáénak, és nemigen tud érvényesülni a Hyundai-Kia páros mellett. Az autók nagy része persze változatlan marad, viszont a Chevrolet márka bevezetését a Camaro helyi bevezetésével kezdik, abban bízva, hogy egy ennyire látványos csúcsmodellel jóval több vásárló figyelmét kelthetik fel, mint korábban.
A Daewoo márkanevet még 2005-ben váltotta le a Chevrolet Európában, és annak ellenére, hogy az autók csak évek múltán cserélődtek le – sőt, Aveo néven még kapható az utolsó örökölt modell, leánykori nevén a Daewoo Kalos – a váltással hatékonyan tudták növelni az eladásokat, illetve javítani az autók presztízsét.