A válság ugyan kettétörte a fejesztési programot, de úgy tűnik, csak átmeneti jelleggel: most előszedik, és leporolják a terveket.
A Honda elnöke, Takashi Ito jelentette be, hogy ismét dolgoznak az NSX második generációján. Többet nem is mondott, de valószínű, hogy az alap a japán Super GT bajnokságban indított HSV-010 prototípus lesz, amelyet állítólag a korábbi, be nem fejezett NSX-fejlesztések tapasztalatai alapján építettek. A HSV gyökeresen különbözik a középmotoros első generációtól: orrmotoros, hátsókerék-hajtású, és egy 3,4 literes, több mint 500 lóerős V8-as hajtja. Az utcai változat valószínűleg hasonló elrendezésű lesz, de várhatóan nagyobb, és kevésbé kihegyezett motort kap, sőt, egyes feltételezések szerint hibrid hajtásrendszert is kap, ahol a villanymotor elsősorban az autó teljesítményének növelését szolgálja.
A fejlesztés újraindítása persze azt jelenti, hogy minimum újabb két évet várhatunk, mire a piacra kerülhet a modell, és mivel a piac meglehetősen zsúfolt – a Lotus, a McLaren és a Mercedes is az NSX korábbi vadászterületén próbál érvényesülni, hogy csak az új belépőket említsük – a Hondának nem lesz könnyű dolga.