Első alkalommal hirdetett a Mercedes idén az amerikai Super Bowl reklámszünetében, amelyben egy harminc másodperces szpot becslések szerint félmilliárd forintnak megfelelő dollárba is kerülhet. Alaposan kihasználták a premier adta lehetőséget: két új modellt is felvillantottak, még ha sokat nem is lehet látni belőlük.
A Mercedes C kupéról ugyan már láttunk kiszivárgott képeket, de hivatalosan ebben a reklámban szerepel először. Egyesek már a C55 AMG-t látják a sajátos hangulatú hirdetésben feltűnő kupéban, de ezt nehéz lenne biztonsággal megállapítani a néhány látható képpont alapján.
Többet mutatnak a stuttgartiak az SLS AMG Roadsterből, amely idén nyárra várható a szalonokba - a vászontetőn kívül viszont nem sok titkot fednek fel. Egyedül a bukócsövek megoldásáról szóló találgatások végére tettek pontot: most már tudjuk, hogy mindkét ülés mögé egy-egy ívet szerelnek be. A műszaki tartalom várhatóan ugyanaz lesz, mint amit a sirályszárnyasból már ismerünk: az 571 lóerős V8-as és a hétsebességes duplakuplungos váltó helyére nehéz is lenne jobbat találni.