Az Actyon pick-upról elég rossz emlékeink vannak – a Rodius mellett ez volt a legijesztőbb modell a koreaiaknál – de ez az új változat már csak mérsékelten rettenetes.
Nehéz megmondani, hogy jó irány volt-e a Ssangyong részéről, hogy a közönség nagy része számára taszító autókat készített egy időben. Kétségtelen, hogy így legalább odafigyeltek a márkára az export-piacokon is, de az eladásokat biztosan nem segítette. Most azonban, hogy már megvolt az imázsépítés, elkezdhetnek valami elfogadhatóbbat készíteni. Túlzásba azért nem vitték, az Actyon SUT1 tanulmány nem különösebben szép vagy érdekes darab, de a formaterve egész modernnek mondható, és aligha menekülnek majd a láttán a vásárlók.
Műszaki szempontból aligha változtattak sokat a gépen, hisz az alvázas szerkezettel korábban sem volt komoly probléma. Ha jól tudjuk, a jövőre piacra kerülő szériaváltozatot kétliteres, 153 lóerős, korszerű turbódízel motor hajtja majd, hátsó- vagy összkerék-hajtással, illetve automata vagy manuális váltóval lesz kapható. Bár Európában vagy Észak-Amerikában aligha lesz esélye labdába rúgni, vannak olyan piacok, ahol kelendő lehet az új Actyon. A Ssangyong új tulajdonosa, a Mahindra révén könnyen tarolhat Indiában, ahol a Tata lenne a legkomolyabb ellenfele, és Kínában, illetve kelet-ázsia számos más piacán is keresik a hasonló, masszív pick-upokat.