Az amerikaiak védjegy-sértésért ugrottak neki a sportkocsigyárnak, bár kétséges, hogy nyerhetnek-e. A Ford azt sérelmezi, hogy a Ferrari F150-esnek nevezte el legújabb F1-es versenyautóját, amit már csak egy kötőjel választ el az F-150-estől, a detroiti gyártó legnépszerűbb pick-upjától.
A Ford állítólag felkérte a Ferrarit, hogy változtasson a versenygép elnevezésén, de az olaszok nem reagáltak a megkeresésre. Nyilván úgy gondolták, hogy egy nagyméretű, nehéz pick-upot és a szupergyors versenyautót nem könnyű összekeverni, még a hasonló elnevezés ellenére sem. A Ford azonban köti az ebet a karóhoz, ami valahol érthető. Az F sorozat 34 éve a legkelendőbb a saját kategóriájában és 29 éve a legnagyobb példányszámban fogyó járműsorozat Észak-Amerikában. Az F sorozat legnépszerűbb tagja pedig a 150-es, amely még mindig a Ford egyik legjobb fejőstehene. Az már más kérdés, hogy megéri-e ugrálniuk, hiszen az sem biztos, hogy a bíróság egyet fog érteni az érvelésükkel. Hisz az F150 és az F-150 között ott az az egy kötőjel, és azon kívül, hogy mindkettőt autónak nevezik, nincs is más közös a két gépben.
Az autózás történetében már több hasonló perről hallottunk: így lett a Peugeot nyomására 911-es a Porsche 901-esből – hisz a franciák levédették a középső nullát a három számjegyben – de így lett az Audi reklamációja nyomán S4 helyett S40 a Volvo kis szedánjának neve. Általában az az elv érvényesül, hogy azé a név, aki előbb lefoglalta – csakhogy ezúttal akadály lehet a kötőjel.