Sportkocsi, egykerék-hajtással
Százkét éves konstrukciót támasztottak fel, modern alkatrészekből. Nehéz eldönteni, hogy félelmetes, vagy izgalmas.
A Morgan ígéretéhez híven elkészítette a legendás háromkerekű modern változatát, de persze a hagyományokat maximálisan tiszteletben tartva. A kétüléses gép külsőre olyan is, mintha legalább ötven éves lenne: küllős kerekekkel, hatalmas léghűtéses V2-es motorral az orrán, sőt, még rá is játszottak a dologra, a második világháborús vadászgépekét idéző festéssel. Annyi a különbség a régi változatokhoz képest, hogy motor egy 115 lóerős S & S gyártmány, amelyet amúgy épített motorkerékpárokhoz gyártanak, így ez a háromkerekű gyorsabb, mint bármelyik elődje. A motor egy ötfokozatú Mazda váltóhoz csatlakozik, ezen keresztül hajtja az egyetlen hátsó kereket.
Elképzelni is nehéz, hogy egy ilyen lélekvesztő milyen dinamikát produkál egy ennyire erős motorral, és a gyártó sem segít fogalmat alkotni róla, hogy hogy megy a gép. Ezzel együtt biztosak vagyunk benne, hogy az élmény félelmetes, ahogy abban is, hogy ez a gép csak örömautózásra alkalmas, köznapi használatra semmiképp. A vásárlók valószínűleg elsősorban az igazi Morgan-rajongók közül kerülnek majd ki, hiszen a 25 ezer fontos (kb. 8,2 millió forintos) vételárért már nagyon jó Lotus Super Seven másolatok kaphatók Angliában, amelyek hasonló élményt nyújtanak, de négy keréken.