Se ajtó, se ablak, se tető

2011.03.02. 18:44

Nem szerencsés, ha egy új autónál a számok láttán viszket a tenyér, de nem bírunk ránézni a vágy tárgyára. A Wiesmann Spydernek minden adottsága megvan ahhoz, hogy zseniális sportkocsi legyen, csak nehéz olyan szögből megközelíteni, hogy a minden bizonnyal szédületes vezetési élményt ne előzze meg vizuális trauma.

A Wiesmann tulajdonképpen egy jelentéktelen német manufaktúra, amely mindig az aktuális BMW M3-asok technikája köré gyógyít egy kétes esztétikai értékű kádat, de a súlycsökkentés és a tetőnélküliség miatt élvezeti szempontból mégis érdekes jármű jön létre. És ezzel a recepttel annyi profitot tudnak termelni, hogy a bemutatóikat a Genfi Autószalonon tarthassák.

Amit most áttrélereztek a közeli Svájcba, az súlyosabb vétség, mint az eddigi MF-sorozat. A tényeket nézve minden eddiginél letisztultabb koncepció, hiszen nincs se ajtaja, se teteje, de még szélvédője sem, a képek láttán mégsem tudunk őszintén tapsolni. Pedig a 420 lóerős V8-as kétségtelenül jól mozgathatja az ezer kilós szappantartót.

A Wiesmann szerencsére csak tanulmánynak szánta a Spydert, hogy teszteljék a reakciókat. Lehet, hogy nem ártana visszaülniük a rajzasztal mellé.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.