Egyetlen szalonjuk volt Londonban, újságírónak szinte soha nem adtak autót, modellválasztékukra pedig csak jóindulattal lehet ráerőltetni az eklektikus jelzőt. Inkább az a csoda, hogy élte túl a Bristol az elmúlt 65 évet.
Valószínűleg nem ismernék két tucatnál többen a Bristol márkát Magyarországon, ha Csikós nem kapja el Tony Crookot egy gyenge pillanatában, amelyben beleegyezett, hogy tesztelhessen egy Fightert. Az eset annyira példátlan volt, hogy a nemzetközi sajtót is bejárta.
A bejelentett csődeljárás ellenére folytatják mind a szervizelést, mind a forgalmazást, sőt, reménykednek, hogy külső tőke segítségével meg tudják menteni a márkát. Ahogy elnézzük az aktuális modelleket, a dinoszaurusz Blenheimet és a 6-os sorozatot, valamint a csődöt feltehetően előidéző Fightert, nem csak pénzre lenne szüksége az anakronisztikus angol cégnek.