Mindenki a camarós hátsó lámpájával azonosítja, pedig tisztességesen összerakták az egész limuzin formatervét: a Malibu mindent tud, amit kell a sikerhez. Ha az ára is stimmelni fog, keményen megizzaszthatja a konkurenciát.
A GM Epsilon II platformjára, vagyis az Opel Insigniával és a Saab 9-5-össel azonos alapokra épül az új Malibu, amely nálunk a mérsékelten sikeres Epicát váltja le a Chevrolet kínálatában. Széltében, hosszában mintegy öt centivel nagyobb (1854, illetve 4859 mm), miközben mindössze egy centivel magasabb (1462 mm), így nem csak ügyes vonalainak köszönhetően néz ki vagányabbnak, de az arányok is stimmelnek. Kecses fara ellenére bátran lehet bele pakolni: 462 literes a csomagtartója.
A szintén a Camaróhoz hasonló sarkos műszerek mellett a szórakoztató elektronikával is próbálják kábítani a vevőket: A Bluetooth-kompatibilis infotaiment csomagot MyLinknek hívja a Chevrolet, egy pofás lapos kijelzőn keresztül lehet kezelni, amely a középkonzolon kapott helyet, és külön poénként felbillenthető - egy közepesen hasznos üreg nyílik mögötte.
A lemez alatti műszaki tartalommal nem indít forradalmat a Malibu, de elavultnak sem mondható a MacPherson első és multilink hátsó futóművel; az európai motorválasztékról viszont eddig nem nyilatkoztak. Az Epica kétliteres soros hathengeresét valószínűleg már nem kapja meg, de a GM tud miből válogatni, ha modern motort szeretne az új limuzinba.
Aki már a képek alapján beleszeretett, türelmesnek kell lennie: 2012 előtt biztosan nem kerül a szalonokba a csinos Malibu. Ha még csinálnának belőle egy hasonlóan kellemes kombit is, nem csak a Skoda Superb, de az Opel Insignia vásárlóit is elcsábíthatja.