Megmarad a legnagyképűbb angol autógyár
Az arisztokratikus hozzáállás és jó harminc éves műszaki lemaradás pont elég volt egy rövid, de fájdalmas csődhöz, ám ahogy sejteni lehetet, a Bristol márkanévben még mindig látnak fantáziát. A sors úgy hozta, hogy egy hipermodern hajtásokat fejlesztő cég tette rá a kezét az ultrakonzervatív gyártó maradékaira, így nagy változások várhatók.
A vásárló a Frazer-Nash, amely utoljára az 1950-es években foglalkozott sportkocsi-gyártással, de ma is aktív vállalkozás: jelenleg elsősorban hibrid és elektromos hajtások fejlesztésével foglalkoznak, és úgy néz ki, a Bristolt is fejlesztés alatt álló megoldásaik bemutatására használnák. Hogy ezt miként képzelik, azt egyelőre nem árulták el, csak annyit mondtak, hogy néhány hónap kell még, mire az ötleteiket alaposabban kidolgozzák. Arra viszont mérget vehetünk, hogy a Chrysler V8-asokkal és V10-esekkel hajtott tepsik ideje véget ér, hiszen az új tulajdonos arculatába aligha fér bele a huszon-literes fogyasztás százon.
A Bristol tulajdonosváltásával egy korszak utolsó képviselője távozik a piacról: aligha marad olyan autógyártó, amely csak a kiválasztott, bizonyos kritériumokat teljesítő vevőkörrel állna szóba. Egykor Enzo Ferrari is válogathatott a vevők közül, de ma már senki nem engedheti magának, hogy a fizetőképességen kívül bármi mással foglalkozzon.