Volt olyan időszak, amikor a Cadillac nagyobb és drágább autókat kínált, mint bármely vetélytársa, de manapság már csak árnyéka egykori önmagának. A luxusautó-piacot a Mercedes, a BMW és az Audi uralja világszerte, Cadillacet pedig csak Amerikában vesznek. A GM vezetése azonban szeretne ezen változtatni, így két drága és igényes nagykocsi fejlesztésének terve is napirendre került.
Az 1957-es Eldorado Brougham rozsdamentes tetejével, légrugózásával, memóriás üléseivel és a korabeli Rolls-Royce modellekét meghaladó árával a kor legjobb pénzért megvehető autóinak egyike volt. Manapság ennyi persze kevés volna az érvényesüléshez, de a Cadillacnél állítólag az egykori, V16-os motorral hajtott Sixteen tanulmány kisszériás gyártását tervezik, amely mind árban, mind minőségben vetélkedhet a legelegánsabb brit luxuskocsikkal. A típus egyedi padlólemezre készülne, gyakorlatilag teljes egészében kézi munkával, legfeljebb néhány száz példányban évente, ami üzleti szempontból biztos bukás, de a GM-nek így is megérné, ha ezzel a Cadillac név visszanyerhetne valamit egykori csillogásából.
A profit igazi forrása az egy számmal kisebb, de még mindig méregdrága Mercedes S osztály rivális lenne, amelyből nagyságrendekkel többet lehetne eladni – néhány tízezer autó ebben a szegmensben már szép nyereséget hozna. Ez a modell 2014-re várható, és a hírek szerint a vadiúj Omega padlólemezre épül majd, hátsókerék-hajtással, és korszerű V6-os, illetve V8-as motorokkal.