Lehetett egy kis kapkodás az első néhány indítási kísérlet és az első megtett méterek között, bár ez a felvételen épp nem látszik. Alighanem gondoskodtak arról is, hogy a kínos részleteket már ne rögzítsék a kamerák. Így csak az látszik, hogy a vágás után már megy a motor, és Putyin elnök szép komótosan elhajt.
Ez az apró botlás nem jó ómen a Granta számára, pedig ez a modell alapozhatja meg a Lada további sikereit. A Kalinára épített, de annál valamivel praktikusabb, elvben korszerűbb, és jóval olcsóbb modell arra készült, hogy a hátsókerék-hajtású Ladákat és a Samara ma is gyártott utódait felváltsa, és ezzel a Ladát továbbra is az eladási listák élén tartsa Oroszországban. Lesznek persze drágább modellek is, a Dacia modellek helyben összeszerelt változatai, de mivel az orosz vásárlók zöme még mindig az ár alapján választ, a Granta a Lada legjobb esélye, hogy továbbra is tömegeket vonzzon.
A nehezen induló motor persze az előszériás, még kiforratlan példánynak tulajdonítható, így az eset inkább csak kellemetlen, mint jelzésértékű.