Úgy hallani, a gyáriak minden eddiginél erősebb változaton dolgoznak: a G65 AMG azt a hatliteres, tizenkét hengeres biturbó motort kapná, amelyet a Maybach-okból és az S osztály csúcsmodelljéből már ismerős lehet.
Eddig a legdurvább változat a G55 AMG volt, ebbe 5,5 literes, 507 lóerős és 700 Nm csúcsnyomatékú kompresszoros V8-as került. Így a gép 5,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebességét pedig 210 km/h-ra korlátozza az elektronika – többet az alvázas felépítés nem mertek megkockáztatni a gyári mérnökök. Ehhez képest a V12-es még nehezebb lesz, biztosan nem lehet nagyobb a végsebessége, így legfeljebb gyorsulásban és presztízsben nyújthat többet. A százas sprint nyilván öt másodpercen belül meglesz vele, ami lámpától gyorsulásnál a sportkocsi-tulajdonosok többségének komoly meglepetést okozhat. A legerősebb AMG motor 612 lóerős és 1000 Nm csúcsnyomatékú, azaz a G osztály az egyik legerősebb gyári terepjáróvá válhat. Az igazi megszállottak persze választhatnak durvábbat is, hisz a Brabus egy ideje már kínálja a szögletes terepjárót 800 lóerővel is.
Egyes feltételezések szerint a G65 afféle búcsúmodell lenne, de egyelőre semmi jele, hogy a Mercedes a gyártás leállítását tervezné. Egy új munkaterepjáró kifejlesztése nem volna kifizetődő, és a legutóbbi nyilatkozatokban még arról beszéltek a Daimler AG. vezetői, hogy a gyártást legalább 2015-ig szeretnék folytatni.