Háromfelé osztódik az ocsmány Aston?
Nem mindig volt olyan egységes az Aston Martin arculata, mint ma. A hetvenes évek közepén született eredeti Lagonda is jócskán kilógott a sorból – mit várhattunk a név feltámasztásától, ha nem egy csodabogarat?
Szabadidőautóból azért már láttunk szebbet, mint a 2009-es Lagonda tanulmányautó, de a heves kritikára visszavonulás helyett támadással reagált az Aston Martin: nem egy, hanem kettő vagy három modellel indítanák el az almárkát, ha hihetünk a nagyfőnöknek, Ulrich Beznek.
Mi mással, mint egy álterepjáróval indítanák útjára az újjáélesztett márkanevet: még ha remélhetőleg nem is fog hasonlítani a genfi szörnyre, azért jobb, ha felkészítjük az emésztőrendszerünket egy nagyobb mócsingra, amikor előkerülnek majd az első fotók a pöffeszkedő Astonról.
A második lövés egy Audi Allroad-hangulatú terepképes kombi lenne, amit az ős-Lagonda szellemi örököse, egy luxuslimuzin követne. Reméljük, kinézetben nem, csak lélekben követi majd a hagyományt, de akár jogos is lehet az aggodalom, hiszen a Maybach név került szóba a technikai alapok szolgáltatójaként.
Homályos még, mit főznek a britek a Mercedesszel közös bográcsban, de valószínű, hogy hamarosan előrukkolnak valamilyen újdonsággal, hiszen sportkocsi-kínálatukat nehezen tudnák érdemben tovább bővíteni.