Opelt vesz a magyar
Az első öt hónapban eladott 2168 autóval a személyautó-eladási statisztika élére került az Opel Magyarországon.
Májusban újfent az Opel adta el a legtöbb személyautót és kishaszonjárművet, szám szerint 542 darabot. A márka piaci részesedése májusban személyautó fronton 12,3 százalék, a kombinált személy- és kishaszonjármű piacon pedig 11,6 százalékos volt. Éves szinten a személyautó-eladásban a vállalat részesedése 11,5 százalék, a kishaszonjárművek esetében 10,6 százalék – ez mintegy 1 százalékos piaci részesedés-növekedést jelent az elmúlt év azonos időszakához képest.
Kovács Tamás, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatójának értékelése szerint sikerült megtartani azt a lendületet az eladásokban, amely már a tavalyi év végén jelentkezett az értékesítésben. Az ügyvezető igazgató már januárban a piaci trend tartós megfordulásával kapcsolatos várakozásairól beszélt, és azt jelezte, hogy az idén növekedni fog az Opel részaránya, éves szinten legalább 11 százalékra.
A közlemény kiemeli: a magyarországi személyautó piac az idén az elmúlt év januártól májusig terjedő időszakához viszonyítva 9,5 százalékkal nőtt, míg ugyanebben az időszakban az Opel növekedése 28,5 százalékos volt.
Tavaly az év egészében 5501 új Opelt értékesített a márkakereskedői hálózat, ez 10,45 százalékos piaci részarányt jelentett, amivel a második legkelendőbb márka volt a magyar piacon.