Raptor, minden Ferrari végzete
A Mosler évtizedes múlttal rendelkezik villámgyors sportkocsik tervezésében, és ez meg is látszik legújabb típusukon. A 2012-es modellként bemutatott Raptor az eddigi modellek tovább tökéletesített változata, amely elsősorban kis súlya miatt különleges.
A versenyautó-technikára épülő gép nem tűnik különösebben rafináltnak: inkább áramvonalas, mint érdekes, de a maga módján azért impozáns. A hajtást egy 7 literes, ikerturbós V8-asra bízták, amely azonban így sem tűnik különösen túlfeszítettnek – 650 lóerőt turbók nélkül is ki lehet hozni egy ekkora motorból – cserébe valószínűleg tartós és könnyen karbantartható. A Raptor igazi ereje a kis súlyából adódik. Nem szerelnek bele felesleges kényelmi berendezéseket, itt csak egy autót kap a vásárló, nem klímás információs és szórakoztató központot. Cserébe a gép üresen 1134 kilogrammot nyom, azaz a legtöbb hasonló teljesítményű sportkocsinál nagyjából 400 kilogrammal könnyebb. Így – bár utcán is használható – az igazi lételeme a versenypálya.
A Raptornak persze még meg kell győznie a potenciális vásárlókat, legalább annyira, mint saját tervezőjét, aki csak annyit mondott, hogy ennél szexisebb autót még nem hordott a hátán a Föld.