Minden autómárkánál előfordulnak visszahívások – amíg nem túl gyakoriak, még jót is tehetnek a gyártó hírnevének, hiszen elmondhatja a cég, hogy törődik ügyfeleivel. Presztízsmárkáknál azonban inkább rongálják a gyártó által felépített szobrot, főleg, ha a kerékrögzítésről van szó.
Nem érkezett eddig hír arról, hogy balesetet okozott volna egy 911-es elszabadult kereke, de nyilván olyan témáról van szó, amit különös figyelemmel kell kezelni. Ezért 1702 Porschét hív vissza a gyártó javításra, mégpedig a 911 Turbo, Turbo S, GT3, GT3 RS és GT2 RS modellek közül a központi kerékanyával felszerelt példányokat. A 2009 május 18. és 2010. szeptember 17. között gyártott autók kerékagyai intenzív igénybevétel esetén idő előtt elkophatnak – ismerte be a cég. Porschék esetében márpedig nem zárhatjuk ki az intenzív igénybevételt.
Különösen kínos, hogy a központi anyás kerékagy nem tartozik az olcsó extrák közé – így valószínűleg a legtollasabb ügyfeleket kell értesíteni az apró malőrről és visszarendelni a szervizbe.