Audi Quattro: döntés szeptemberben
A Quattro Gmbh. vezére azt mondja, csak a frankfurti autószalonra döntik el, hogy belefognak-e a fejlesztésebe, de ahhoz, hogy a sportkocsi megfeleljen az elvárásoknak, különleges, drága anyagokat kell használni hozzá.
Ha valóban a gyártás mellett döntenek az Audinál, a végleges Quattro akkor is egész más lesz, mint az egyedi tanulmányautó. Szériamodellek alkatrészeiből kell hogy összeálljon, hogy ne legyen minden példányon akkora veszteség, így valószínű, hogy az Audi A5 lerövidített padlólemezét használják majd hozzá. Így viszont nem lesz könnyű tartani az 1400 kilogrammos súlyhatárt: a karosszéria jelentős részét szálerősítésű műanyagból kell majd készíteni. Valószínű, hogy az öthengeres motort is lecserélik, mivel az nem építhető be az A5 hoszanti hajtásláncába, helyette vagy egy V8-ast, vagy egy kompresszoros, három literes V6-ost használnak majd.
A végleges autó olyan 450 lóerős lesz majd, és hasonlóan dinamikus, mint a középmotoros R8-as, de ez az árán is meglátszik majd, de valószínű, hogy az Audi nem fogja tudni annyiért árulni, amennyibe egy-egy autó nekik kerül. Egy imázsépítő modellnél ez persze nem lényeges, viszont ezzel magyarázható, hogy a hatalmas érdeklődés ellenére az új Quattróból nem terveznek ezer példánynál többet gyártani.