Az alap az 1,2 literes benzines Corsa volt, ezt alakították át úgy, hogy LPG-vel - tehát a nálunk is elterjedt autógázzal - is működjön
Spórolni így is lehet, ha a névleges fogyasztáson nem is, de a tankolás költségén és a szén-dioxid-kibocsátáson mindenképp. A kis négyhengeres gázüzemben 83 lóerős, 6,8 literes vegyes fogyasztást produkál 100 kilométeren, és eközben 110 gramm szén-dioxidot ereszt a levegőbe kilométerenként. Ez ugyan több, mint a dízelek 100 alatti értéke, de a benzin-üzemhez képest mindenképp előrelépés, hisz ugyanez az autó 95-össel tankolva 5,5 litert eszik, viszont 129 g/km a szén-dioxid-kibocsátása. Benzinnel használva egyébként valamivel erősebb is a motor, 85 lóerőt ad le.
A lényeg persze az olcsó üzem, ami a német LPG árak mellett mintegy 40%-os megtakarítást jelent az üzemanyag költségéből. Nyilván ez teheti valóban népszerűvé a gázos Corsát, illetve a később érkező többi LPG-s Opelt. A cég ugyanis az 1,4 literes turbómotor gázüzemű változatán is dolgozik már, ezt a Meriva, az Astra, a Zafira és az Insignia kapja meg a nem túl távoli jövőben.
A dolog egyetlen szépséghibája, hogy a gázos Corsa ugyanolyan drága, mint dízelmotoros megfelelője, azaz a gyári gáz-szettért átszámítva közel 800 ezer forintot kell fizetni, ami a többszöröse az utólagosan beszereltethető gázrendszerek árának.