Újabb érdekességgel, ezúttal egy átalakított Maserati GT-vel rukkolt elő a DMC. A motorhoz, a felfüggesztéshez, és több külső-belső elemhez hozzányúltak a német tuningcégnél.
A Sovrano névre keresztelt projekt egy év fejlesztőmunkát vett igénybe, ezalatt jelentős aerodinamikai és technikai változásokat hajtottak végre. Karbon-elemekkel teljesen átszabták a GranTurismo külsejét. Kiszélesítették a küszöböket, robosztus diffúzort szereltek rá, és megnyújtották az első lökhárítót. Előre 20, hátulra 21 colos kerekeket tettek, és 30 milliméterrel leültették a futóművet.
Az utastérbe is jutott a munkából. Bőrkárpitozás, alumínium pedálok, és ergonómikusan kialakított sportkormány gondoskodik a komfortról. A legfőbb kérdés persze az, hogy motorikusan több lett-e, és igen, az lett. Sokkal több. Az alap 4,7-es, V8-as motort kompresszorral szerelték fel, ami plusz 150 lóerőt ad az amúgy is 440 lovas Masaratinak.
Árát egyelőre nem tudni, de egy-két Maserati-gyűjtőt valószínű egy extrém magas összeg sem akadályozhat majd meg a beszerzésében.