Lebutítják a ralilegendát
Aki eddig összkerékhajtású Lancert szeretett volna, csak a meglehetősen drága, turbós vaddisznók közül választhatott. A Mitsubishi végre összelegózta a szívómotort az összkerekes hajtáslánccal, és diszkontáron próbálja elsütni a Lancer SE-t.
Ha már ott a finomra csiszolt, kész összkerékhajtás a Lancer alatt, érthetetlen, miért csak a turbós Evolution, illetve Ralliart kapta meg, amelyekből viszonylag alacsony darabszámot tudtak eladni. A Subaru már évtizedek óta nagyot kaszál négykerekes civil autóival – több olyan ország is van, ahol nagy kereslet lenne egy olcsó 4x4-es Lancerre. Most, amikor már az utódot várja mindenki, végre összehozták a hiányzó kombinációt.
A Lancer SE névre keresztelt szedánt elsősorban az amerikai piacra szánják, ahol viszonylag olcsón, 20 ezer dollár alatt fogják árulni. Ha egyáltalán eljut hozzánk, biztosan nem ennyiért adják majd, hanem a hatmilliós 1,8-as és a 9,5 millióért kínált Ralliart közé igazítják az árát.