Lófejjel az orrán pózol a nemes paripa, ami a Baojun márkanév hevenyészett fordítása. A vadonatúj brand 630-as modellje a vidéki Kínának készül.
A népköztársaság egyik legnépszerűbb külföldi autómárkája már most is a GM alá tartozó Buick, de az amerikaiak tovább terjeszkednének az utóbbi években követhetetlen tempóban növekvő piacon. Mivel a kínaiak is a hazai gyártású termékekre buknak jobban, csináltak gyorsan egy tájjellegű márkát, amely első modellje azonnal telitalálatnak ígérkezik.
A kínai piacon a 10-12 ezer dollár közötti szegmens magasan a legkeresettebb, így nem tűnik túlzásnak a célnak kitűzött 20 ezer darab, amennyit évente el szeretnének adni a szedánból. Már fel is húztak 120 Baojun-kereskedőt, amelyek elsősorban a vidéki kínaiakat célozzák meg, ahol a külföldi márkák kevésbé népszerűek.
A Baojun 630-ast alaposan kiforrott technikával, a Daewoo Lacetti alapjaira építik, egyelőre kizárólag egy 1,5 literes, 110 lóerős négyhengeressel és kézi váltóval, de hamarosan várható egy luxusmodell, 1,8-as motorral és automata váltóval. A legfapadosabb változat 9750 dollártól, átszámítva szűk kétmillió forinttól indul - ennyiért talán még itthon is akadnának vevők, akik a kétes minőséget és a már nem is annyira elrontott dizájnt bevállalnák.