Hollywoodban csatázik az autós marketing
A filmek és az autók viszonya régre nyúlik vissza, mondhatni öreg barátság köti őket össze; Herbie-től a Batmobile-ig széles a paletta.
Hogy a Lumiere-fivérekig ne menjünk vissza, az egyik legszembetűnőbb példa a Delorean, amely láttán sokan a Vissza a jövőbe-trilógia egyik főszereplőjére, arra a legendás DMC-12-esre gondolnak, ami ha túllépi a 88 mérföld/órás sebességet időgéppé lesz.
A Toyota évek óta minden amerikai készítésű családi filmet telenyom Priuszokkal, de valószínű mindenkinek feltűnt már az Audi stratégiája is. A németek futurisztikus modellekkel tűnnek fel sci-fikben, olyanokban, mint Asimov fantasztikus regényéből készült Én, a robot, melyben Will Smith hajt egy négykarikást, amin jól látszik mennyire képes elborulni egy tervező agya, ha engedik.
A következő Los Angeles-i Autoshow főtémája is ez, futurisztikus filmes autók lesz. Stúdiók szállnak majd versenybe az autóipar jövőbeli filmes ikonjainak megteremtéséért. Egy nagy kivetítőn kűzdenek majd egymással a tervezők. Az már most sejthető: lesz egy-két érdekes forma.