Nagy attrakciót persze hiába várnánk, a Renault sem képes egy év alatt vadiúj modellt fejleszteni a Lada számára, így inkább átcímkézték a Dacia Logan MCV-t – egy ideig biztosan ez lesz az AvtoVAZ kínálat csúcsmodellje.
A Lada Largus névre átkeresztelt modellbe új szerepének megfelelően csak a Loganból ismert legerősebb motorok kerülnek be, a két 1,6 literes benzines 84, illetve 102 lóerővel. Természetesen öt- és hétüléses változatot is kínálnak majd, de az igazi különbség a többi Ladához képest a felszereltségben jelentkezik. A drágább változatokat ABS-szel, központi zárral, fedélzeti számítógéppel és állítható kormánnyal szállítják majd – csupa olyasmivel, ami a Lada eddigi modelljeire nemigen volt jellemző.
Az Largus gyártása Togliattiban a jövő év elején indul, de ez nem csupán az új típus bemutatása miatt lényeges a Lada-Renault kapcsolatban. Az új gyártósorokon más, ugyanerre a platformra épülő modelleket is gyárthatnak majd, köztük a Dacia Sanderót vagy akár a Dustert is, így a későbbiekben viszonylag kis költséggel bővíthetik majd tovább a Lada kínálatát.