Amikor kiderült, hogy az Aston Martin kisautót készít, senki nem jósolt nagy jövőt az ötletnek – különösen amikor kiderült, hogy Toyota iQ-kat alakítanak át a sportkocsigyárra jellemző részletmegoldások felhasználásával. A Mercedesnek nem igazán jött be a Smart, miért épp a britek járnának jobban?
Annyiban igazuk lett a kétkedőknek, hogy hiány van, de nem vevőből, hanem autóból. Ulrich Bez, az Aston Martin elnöke elmondta, hogy elégedetlen a Cygnet eddigi eredményeivel, és ez elsősorban a szállítások számával függ össze: egyszerűen nem tudnak annyi autót készíteni, ahányan vásárlási szándékkal megkeresik a céget. Mindez annak ellenére van így, hogy a Cygnetet nem adják oda akárkinek: ahhoz, hogy valaki megkapja a kisautót, a bő tízmillió forintnak megfelelő vételár mellett már egy nagyobb Aston Martinnal is rendelkeznie kell.
A kevés autó talán még rosszabb is, mintha nem lenne elég vevő, hiszen így az azonnali kiszolgáláshoz szokott jómódú vásárlóknak hosszasan kell várakozniuk a Cygnetre, és ezt az elnök szerint ritkán tűrik jól.