A G-Power korábban a leggyorsabb rendszámos M5-ös BMW-k készítőjeként szerzett nevet magának, de most, hogy a V10-es eltűnt a palettáról, az M3-asból kezdik kifacsarni, amit lehet.
Legújabb modelljük az M3 Tornado RS, amelybe az SK III Sporty Drive fantázianevű kompresszor-rendszer kerül. A beavatkozástól a négyliteres, pörgős V8-as 720 lóerő és 700 Nm leadására lesz alkalmas. Az autó dinamikája is ennek megfelelően alakul: 3,7 másodperccel az indulás után már elérheti a 100 km/h-t, csupán 9,5 másodperc a 200-as tempó, és az M3-as végsebessége is 330 km/h-ra nő a brutális motorral. Ehhez persze némi optikai tuning is tartozik – első kötény és hátsó szárny – illetve ijesztő méretű felnik és kőkemény futómű. Mindez itt már nem csak pozőrség, a végsebesség környékén szükség van az extra stabilitásra.
Az igényes tuning persze nem olcsó: maga az SK III készlet is 35 ezer euróba kerül, és ebben az összegben még nincsen benne a beépítés borsos költsége.