A brit Ginetta új csúcsmodellje, a G60 nem durran szét az erőtől, de valószínűleg így is a leggyorsabbak közé tartozik, ha nem csak egyenesen kell menni.
Ismerős lehet a középmotoros modell formája, csakhogy korábban nem ezen a néven ismertük. A G60-ast eredetileg nem a Ginettánál tervezték: a Farbio nevű mikroszkopikus sportkocsigyár GTS nevű modellje volt. A kis céget azonban megtépázta a válság, így vehette meg végül a Ginetta, amelynek most viszonylag stabil a pénzügyi háttere. A felvásárlással vérbeli csúcstechnikához jutott a brit sportkocsigyártó: az autó nagyrészt karbonszálas műanyagból készült, így motorral együtt sem nyom többet 1100 kilogrammnál, míg a hasonló méretű és felépítésű sportkocsik többsége akár másfélszer ilyen nehéz is lehet. Így a hátsó tengely elé épített 3,7 literes, 314 lóerős Ford motor – amelyet az alap-Mustangból emeltek át – bőven elég erős, hogy 4 másodperc alatt gyorsítsa az autót 100 km/h-ra. A megszokottnál kisebb teljesítményt egyedül a végsebesség jelzi: a G60-as legfeljebb 265 km/h-val száguldhat, de viszonylag kevés olyan hely van, ahol ennél többre volna szükség.
A Ginetta csúcsmodellje nem is túlságosan drága, legalábbis a saját kategóriájában: 68 ezer angol font – durván 23,5 millió forint – az ára, ennek ellenére a nagyobb sportkocsigyártóknak nincs mitől tartaniuk, hiszen összesen 50 példány gyártását tervezik.