A Hyundai korábban nemigen készített vérbeli sportmotorokat, de úgy tűnik, már erre is akad fejlesztési kapacitás a cégnél. A Genesis Coupé a felújítás kapcsán nem csak új vicsort kapott: mindkét változatába új motort építenek, így erőben sikerült túllicitálniuk a vetélytársakat.
A motorblokkok maradtak, de a kétliteres turbós, illetve a 3,8 literes V6-os szívómotor is közvetlen befecskendezést kapott. A kisebbikből 210 helyett 275 lóerőt hoztak ki – ehhez az új befecskendező rendszeren kívül nagyobb töltőlevegő-hűtőt és kettős megfúvású turbófeltöltőt használtak. Így – bár az autó dinamikájáról egyelőre nincsenek adataink – már a négyhengeres változat is közel úgy mehet, mint a korábbi hathengeres.
Természetesen a V6-ost is tovább reszelték: ebből 306 helyett 350 lóerőt tudtak kihozni, így a nagyobb motorral a Hyundai lesz a legerősebb V6-os a maga kategóriájában. Nem csak a Dodge Challenger, a Ford Mustang és a Chevrolet Camaro V6-os változatát, de a Nissan 370Z-t is sikerült beelőzni, ha csak a nyers teljesítményt nézzük.
Így talán a különös orr-kialakítást is könnyebben megbocsátják majd a vásárlók, amelyet az egységes arculat kedvéért erőltettek rá a kupéra.