A Tata Nano korántsem lett akkora siker, mint várták: az első években számos hibájára fény derült, de most igyekeztek minden területen javítani rajta. A végeredmény külsőre ugyanolyan, mint volt, de olcsóbbnak és használhatóbbnak ígérkezik.
A 624 köbcentis kéthengeres motor maradt, de a teljesítményét 38 lóerőre emelték – ez kerek 3 lóerő növekedést jelent – így a végsebessége is fokozódott: most már akár 105 km/h is elérhető vele. Eközben a fogyasztását is sikerült mérsékelni: 4,23 helyett 4,08 literes átlagot ad meg a gyártó, ami 92,7 g/km-es szén-dioxid-kibocsátást eredményez. Ezen felül javítottak a belső tér anyagainak minőségén, bővült a színválaszték, áthangolták a futóművet, sőt, előre kanyarstabilizátort is beépítettek, és az alapfelszerelés része lett a szervórásegítéses fékrendszer.
A Tata Nano még mindig igen olcsó, bár a százezer rupiás ár ígérete, amellyel annak idején beharangozták, már a múlté. Jelenleg 140 ezret kérnek az alapkivitelért, ami átszámítva 606 ezer forintnak felel meg. Részben talán ennek, részben a korábbi, nagy nyilvánosságot kapott tűzeseteknek köszönhető, hogy a Nano nem lett igazán sikeres: eddig mintegy 130 ezer példány készült, ami az eredetileg tervezett évi 100 ezernek kevesebb, mint a fele. A Tatánál azonban abban reménykednek, hogy a típus a fejlesztések nyomán népszerűbbé válhat Indiában.