Az amerikai Honda vezér elismerte, hogy túlzásba estek a Crosstour stílusával, de még reménykedik benne, hogy nincs veszve minden.
Olyasfajta beismerés ez, amit a szerénységet erényként tisztelő japánoktól is ritkán hallani. Tetsuo Iwamura, az American Honda elnöke kénytelen volt rossz lépésként értékelni a Crosstour bemutatását. A típus nagy ígéretként indult bő két éve, de soha nem érte el a tervezett évi 40 ezres tervezett példányszámot, sőt, az idén 17 ezret sem tudtak értékesíteni belőle. A bajt épp a forma okozta, amely szűkös helykínálatot és rossz beláthatóságot eredményezett, ráadásul a típust prémium-árban próbálták értékesíteni, ahogy a BMW az X6-ost.
Úgy néz ki, a Honda márkanév nem elég ehhez, de Iwamura úr még hisz benne, hogy nincs minden veszve. „A stílus és a teljesítmény további fejlesztésével nagyszerű, sikeres autó lehet belőle, igazi vezető modell” – mondta az elnök.