Nagy ígéretek hangzanak el a filmben. Úgy néz ki, mint egy sportkocsi, olyan a hangja, mint egy sportkocsinak... és minden út versenypályává változik. Tudhatja ezt egy X6-os?
A BMW-nél megpróbálják egy kis misztikummal érdekesebbé tenni az X6-os sorozat új tagját, amely néhány hónapon belül érkezik. A legújabb gyári videón már majdnem látható az autó, csak a fontos részleteket fedik homályos foltok. Hogy mégse tűnjön teljesen értelmetlennek a filmecske, a BMW két sales-nagyágyúja dícséri halálba. Elhangzik, hogy megérdemli az M jelzést, hogy versenypályává változtatja a közutat, és több hasonló, egyértelműen túlzó állítás, amit egy X6 kaliberű autóról pokoli nehéz elhinni.
A marketing-maszatolás mögött valószínűleg az a modell áll, amelyet az M Gmbh. ugyan nem vesz a nevére – hisz megígérték, hogy valódi M modell soha nem lesz dízelmotoros – de mostohagyereknek azért befogadják. A pletykák szerint X6 M50d-nek hívják majd, és a háromturbós hathengeres sport-dízel kerül majd bele, amely állítólag úgy 380 lóerő és 750 Nm-es csúcsnyomaték leadására képes. Így dinamikában csaknem ugyanazt nyújthatja, mint a benzines X6 M, miközben egész alacsony fogyasztást is produkálhat.
Nem véletlen, hogy a BMW épp a sportosabb modelljeit dízelesíti. Eddig ez fel sem merült volna, hisz aki M-es BMW-t vesz, az általában mellényzsebből fizeti a benzinszámlát a kútnál. Most viszont, hogy az EU már büntet, ha az átlagos szén-dioxid-kibocsátás, ami arányos a fogyasztással, túl magas, már elemi érdekül ott spórolni, ahol lehet – és ezt megetetni a vásárlókkal.